موسسه رازی در حل معضلات مربوط به صنعت مرغداری عزم جدی دارد
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی موسسه تحقیقات واكسن و سرم سازی رازی، 'هادی قدكچی ' در اولین نشست مشترك محققان موسسه رازی و نمایندگان صنعت طیور شمال كشور افزود: باید راهكارهای ایجاد تعامل بیشتر بین بخش تحقیق و صنعت برای حل مشكلات بهداشتی صنعت مرغداری و جلوگیری از آسیب های ناشی از بیماری های طیور اندیشیده شود.

وی با اشاره به اهمیت صنعت مرغداری اظهار داشت: محققان و كارشناسان این موسسه چندین نوبت به شمال كشور كه در حدود 30 درصد از مرغ كشور در آن مناطق تولید می شود، اعزام شده اند.

قدكچی گفت: موسسه رازی علاوه بر تولید فرآورده های بیولوژیك، وظیفه خود می داند تا مشكلات این صنعت را از نزدیك ببیند و درك كند و برای یافتن راه حل منطقی تلاش كند.

وی اضافه كرد: آزمایشگاهها و تمام بخش های موسسه رازی این آمادگی را دارند تا با همكاری سازمان دامپزشكی كشور و با تعامل مرغداران، در راستای ارتقا و تقویت صنعت مرغداری كشور حركت جدیدی را آغاز كنند.

وی ادامه داد: برای تقویت ارتباط و تعامل بین بخشهای تحقیق و صنعت در راستای حل مشكلات مربوط و افزایش تولید در صنعت مرغداری كشور باید هیاتی با حضور تعدادی از محققان این موسسه، مدیر كل بیماریهای طیور سازمان دامپزشكی كشور و یك نماینده از مرغداران هر استان تشكیل شود تا نسبت به بررسی و تصمیم گیری در خصوص نحوه تعامل و همكاریهای مشترك برنامه ریزی شود.

گفتنی است نمایندگان صنعت طیور شمال كشور از نمایشگاه دائمی روابط عمومی موسسه رازی و بخش تحقیق و تشخیص بیماریهای طیور این موسسه بازدید كردند.

موسسه تحقیقات واكسن وسرم سازی رازی در كرج مركز استان البرز مستقر است. ك/1

7411/1027





:: برچسب‌ها: عکس , هنر ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: